EasyRecycle

To Protect the Future

EasyRecycle

Om Os - Hvem er vi?

EasyRecycle er akkrediteret med følgende ISO og certificeringer.

Om EAsyRecycle

EasyRecycle er en del af EasyRep. Vi er bygget på et grundlag solidt forankret i god service, begrundet i vores store arbejdet med bla. personalegoder og mange år med IT serviceløsninger, vi startede i 2012 med at servicerer Apple produkter. I 2015 blev vi autoriseret Samsung Service point.

 

Vi har på 5 år opbygget et stort netværk af samarbejdspartnere og kunder, alt sammen baseret på det samme grundlag om, at god service, loyalitet og viden om hvad brugeren ønsker! giver de bedste og stærkeste bånd.

 

I 2016 introducerede vi den fulde recycle cyklus, lige fra opkøb af dit gamle forbruger elektronik, som noget nyt på markedet lavede vi som de første secure afhentnings service med egne biler, der næst data cleaning af enhederne, enhederne sælger vi videre eller laver en reparation hos vores afd. EasyRep og efterfølgende deler overskuddet med dig. Udstyr der skal bortskaffes, bliver bortskaffet korrekt. Alt data bliver korrekt slettet og behandlet i henhold til nedenstående databeskyttelsesforordning.

 

Vi er en ISO certificeret virksomhed.

 

Som familieejet virksomhed er stærke bånd og loyale medarbejdere en af vores styrker som har gjort, at vi på kort tid er blevet en af de foretrukne partnere, når det kommer til at forhandle og kunder skal vælge partner.

 

THE EasyreCYCLE

cyklussen - Fra Afhentning til Afslutning

Sikrede KASSER

 

 

Til afhentning af mindre udstyr

som mobiler,

tablets og laptops.

SIKKER PROCEssering

 

 

Hos EasyRecycle beliggende sig i Frederikshavn.

FULDSTÆNDIG DATASLETTELSE

 

 

Med Blancco, som er et sikkert værktøj til komplet nulstilling.

Sikrede kabinetter

 

 

Til indsamling af udfaset IT udstyr hos firmaer.

PERSONLIG AFHENTNING

 

 

Afhentning af egne chauffører i vores egne sikrede biler.

FULD

RAPPORTERING

 

 

Revisionsspor inklusiv IMEI -

serie numre.

Hvad betyder

databeskyttelsesforordning?

Databeskyttelsesforordningen, der også går under navnet "Persondataforordningen", indfører fælles regler i alle EU-lande for behandlingen af data om personer. Fra den 25. maj 2018 blev kravene i forordningen håndhævet. Regelsættet indeholder en lang række nye og skærpede krav til virksomheder, som behandler data, der direkte eller indirekte kan relateres til en fysisk person. Om det er en medarbejder eller en kunde kommer ud på det samme.

Nye Regler Nyt Begreb

- Persondata-loven -

Tidligere er eksempelvis personnumre, kriminalregistre og sygejournaler blevet betegnet som “personfølsomme data”. Den kommende EU-forordning om databeskyttelse introducerer et nyt begreb: Personhenførbare data. Personhenførbare data inkluderer mailadresse, fødselsdato, CV, nummerplade og mange andre oplysninger, der i lettere grad er personrelateret. Definitionen af kritisk personlige oplysninger er betydeligt mere opfattende, så virksomheder fremover skal være påpasselige med langt flere oplysninger.

 

I forlængelse af personhenførbare data indebærer den nye lovgivning “the right to be forgotten”. Det betyder, at virksomheder skal slette alle personhenførbare oplysninger om en person, når virksomheden ikke længere har brug for oplysningerne.

EasyRecycle er akkrediteret med følgende ISO og certificeringer.