Hvor længe har du været en del af EasyRecycle?
Jeg startede i september 2019 ud som digital handels elev i kundeservice og butikken. Efter elevtiden blev jeg fastansat og skabte min egen stilling som marketing ansvarlig, da det var en gren virksomheden ikke havde. Så det startede jeg op fra bunden og har fået til at udvikle sig på de forskellige platforme. Jeg har været i virksomheden i 5,5 år i skrivende stund.
Hvad er det bedste ved at arbejde hos EasyRecycle?
Jeg får lov til at udfolde mine kreative (og til tider skøre) ideer med frihed under ansvar. At bygge ting op fra bunden og se udviklingen, synes jeg er mega fedt - og så e.l.s.k.e.r jeg data!
Kollegaerne er min anden familie, så det har bestemt også en stor betydning ift. trivsel på job.
Hvad nyder du at lave uden for arbejde?
Jeg er nok lidt af en trænings og løbetosse. Derudover har jeg min lille hobby virksomhed, hvor jeg fotograferer familier, børn, dyr og livets store begivenheder som konfirmation og bryllupper. Min familie nyder jeg selvfølgelig at bruge størstedelen af min fritid med.
Hvilket projekt har været mest tilfredsstillende at arbejde på?
At få bygget alle virksomhedens sociale medier og Google Ads op fra bunden. Se den effekt det havde fra jeg blev fuldtidsansat som marketing ansvarlig vs. inden.
Hvorfor synes du, at kunderne skal vælge EasyRecycle?
Fordi vi er personlige og helt nede på jorden. Vi har os selv med hele vejen og vil altid vores kunder det bedste. Kommunikation og gode relationer er super vigtige for os! Og så har vi bare nogle rigtig dygtige kompetente medarbejdere der brænder for det de laver, som kommer både kunden og miljøet til gode. Vores løsninger er in-house, så vi har altid fuld kontrol over alle processer med det udstyr der hentes.